22 gru 2017


Konkurs!
z okazji 1000! like 
na Facebook-u
22.12.2017





Kochani, cieszę się niezmiernie, że mogłam zgromadzić tylu fanów moich prac :)
Dlatego z okazji już ponad tysiąca osób, które polubiło mój Fanpage na facebok: u CoZaMebel ,
przygotowałam fajny konkurs z rozdaniem na facebok-u :) 
(post będzie przypięty na moim Fanpage-u)


Zasady Konkursu:

1. Polub fanpage: CoZaMebel na facebok-u (dla tych, którzy jeszcze tego nie zrobili)
2.  Udostępnij post konkursowy na swoim profilu (status publiczny)
3. W komentarzu do postu konkursowego odpowiedz krótko na pytanie: Jakie lubisz ścienne ozdoby?


Na wasze zgłoszenia czekam do 28.12.2017 - do godz. 20.00
Spośród wszystkich odpowiedzi na pytanie konkursowe, wybiorę jedno.
Wyniki konkursu: 29.12.2017 na mojej stronie facebookowej :)

Do zdobycia oczywiście moja grafika wykonana farbami akrylowymi i zabezpieczona lakierem na desce (sklejce)
o wymiarach: 40cm x 50cm , grubość ok. 1cm.


Dechę możecie postawić na komodzie, bądź powiesić na ścianie.

Kto nie zgłosi się w ciągu dwóch dni od daty ogłoszenia wyników, traci możliwość wygranej a nagroda wędruje do kolejnej wybranej przeze mnie osoby.
Nagrodę wysyłam tylko na dowolny adres w Polsce.










Zapraszam Wszystkich do udziału w konkursie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! To znak, że chętnie czytasz moje wpisy i śledzisz to co robię :)